23 Mayıs 2012 Çarşamba

Tülay & Gökhan - Düğün

Sanırım bugüne kadar ki en rahat çekim bu çiftimin oldu.
Tülay gelinle daha öncedende konuşup tüm detayları ayarladık.
Ve 15 nisan sabahı ben kuaförün yolunu tuttum. Biraz bekledikten sonra gelincik kapıda gözüktü.
 Tatlı mı tatlı Tülay'ım beni beni tebessümle karşıladı.

 Ve biz hazırlıklarımıza başladık.



Hayranlık uyandıran gelinliğimizi giydik ! 


Ve aile dostunun eşliğinde çekime doğru yol aldık.



Herşey o kadar güzel ve zamanında gidiyordu ki. Nazar değmesinden korktuk :) Fotoğraf çekimine Gülhane parkında başladık doğal kareler çektikten sonra Sirkeci garına gittik :)









O kadar çok zamanımız kaldı ki çekimden sonra, bir Arap lokantasına girip kebablarımızı yedik, ayranlarımızı içtik. Herşey çok güzeldi çok ! 
Ooohh sefamız olsun :)


Tülay & Gökhan çiftine ömür boyu mutluluklar dilerim ! 

1 yorum:

  1. CANIM BENİM SÜPERSİN ELLERİNE SAGLIK...SANIRIM BU EN ÖZEL GÜNÜMDE SENDE UNUTAMAYACAGIM İNSANLAR İÇİNDESİN AGLAYIŞLARINI GÜLMLERİNİ YARDIMCI OLMALARINI HİÇ UNUTMAYACAGIM.

    YanıtlaSil